Wim Soutaer - Die Zomer Gaat Nooit Voorbij

Wim Soutaer - Die Zomer Gaat Nooit Voorbij


Download the above polyphonic ringtones for your Sprint PCS operated phones.


Lyric for Wim Soutaer - Die Zomer Gaat Nooit Voorbij

Telkens als je naar me kijkt
Ben ik opslag het noorden kwijt
Je blik verdrijft de winter uit m'n hart
En telkens word ik weer bevrijd
Als jij me door het leven leidt
Waar alles door je liefde wordt verwarmt

En die zomer gaat nooit voorbij
Want jij bent de zon voor mij
Die het goud uit de hemel steelt
Hm en je leven met me deelt
En die zomer gaat nooit voorbij
Want jij houdt mij liefde bij
En ik weet dat ik nooit vergeet
Hm wat die zomer met ons deed

We hebben samen veel geleerd
Opgestaan en geprobeerd
Hou me vast en kus me nog een keer
Voel ik me soms niet zo goed
Voel ik jouw hart hier dicht bij mij
En weet ik weer wat liefde met me doet

refrain:
En die zomer gaat nooit voorbij
Want jij bent de zon voor mij
Die het goud uit de hemel steelt
Hm en je leven met me deelt
En die zomer gaat nooit voorbij
Want jij houdt mijn liefde bij
En ik weet dat ik nooit vergeet
Hm wat die zomer met ons deed

Jij m'n engel
Jij m'n hemel
Jij voor altijd bij mij

refrain

refrain

Blijf m'n engel
Blijf m'n hemel
Blijf voor altijd bij mij

US Top Ten Polyphonic Ringtones

01.  Coldplay - Viva La Vida Listen Order
02.  Katy Perry - I Kissed A Girl Listen Order
03.  Lil Wayne Ft. Static Major - Lollipop Listen Order
04.  Leona Lewis - Bleeding Love Listen Order
05.  Rihanna - Take A Bow Listen Order
06.  Natasha Bedingfield - Pocketful Of Sunshine Listen Order
07.  Jordin Sparks Ft. Chris Brown - No Air Listen Order
08.  Chris Brown - Forever Listen Order
09.  Usher Ft. Young Jeezy - Love In This Club Listen Order
10.  Metro Station - Shake It Listen Order