Van Bill - Ga Maar Weg

Van Bill - Ga Maar Weg


Download the above polyphonic ringtones for your Sprint PCS operated phones.


Lyric for Van Bill - Ga Maar Weg

Ga maar bij me weg
't Heeft geen enk'le zin
Te wachten op een wonder
Ik geloof 'r niet meer in
Ik maak je niet gelukkig
Je hebt aan mij geen steun
Ik maak je leven zwaarder
Omdat ik op je leun
Omdat ik op je leun
Omdat ik op je leun
Ik weet dat jij niet opgeeft
En dat je me vertrouwt
En dat je stil blijft hopen
Omdat je van me houdt
Maar lief, ik ben een sukkel
Ik heb geen rechte rug
Dus zoek maar iemand anders
En kom niet meer terug
Kom niet meer terug
Kom niet meer terug

Ik zal je vrees'lijk missen
Doodgaan van verdriet
Probeer het te verand'ren
Maar verand'ren zal ik niet
Ik zak alleen maar dieper
Ik kom niet van de grond
En dat mag ik jou niet aandoen
Dus, ga en blijf gezond
Ga en blijf gezond
Ga en blijf gezond

US Top Ten Polyphonic Ringtones

01.  Coldplay - Viva La Vida Listen Order
02.  Katy Perry - I Kissed A Girl Listen Order
03.  Lil Wayne Ft. Static Major - Lollipop Listen Order
04.  Leona Lewis - Bleeding Love Listen Order
05.  Rihanna - Take A Bow Listen Order
06.  Natasha Bedingfield - Pocketful Of Sunshine Listen Order
07.  Jordin Sparks Ft. Chris Brown - No Air Listen Order
08.  Chris Brown - Forever Listen Order
09.  Usher Ft. Young Jeezy - Love In This Club Listen Order
10.  Metro Station - Shake It Listen Order