Van Dik Hout - Stap In Het Licht

Van Dik Hout - Stap In Het Licht


Download the above polyphonic ringtones for your Sprint PCS operated phones.


Lyric for Van Dik Hout - Stap In Het Licht

Beste bezoeker,

Helaas wordt het mij onmogelijk gemaakt door de organisatie van Musicopy om door te gaan met deze website. De personen achter deze organisatie komen op voor de belangen van muziekuitgevers die blijkbaar niet willen dat de songteksten gelezen worden. Oh nee, dat zeg ik verkeerd, ze willen er uiteraard geld voor hebben. Aangezien ik geen geld ga geven aan een organisatie die niet duidelijk laat zien aan wie zij het geven en hoe zij de inkomsten duidelijk verspreiden, ben ik dus helaas genoodzaakt om de website te stoppen. Ik heb dit jaren gedaan met liefde voor de teksten, maar dankzij organisaties zoals Musicopy wordt dat onmogelijk gemaakt.

Mijn mening over deze geldklopperij van Musicopy is dan ook vrij duidelijk. Naar mijn mening zijn het een paar mensen die elke keer weer nieuwe manieren proberen te vinden om via juridische procedures aan geld te komen van anderen. Zo is deze organisatie een zuster organisatie van Reprorecht. Bedrijven met een kopieermachine moeten maar gaan betalen aan deze organisatie, omdat ze mogelijk iets kunnen kopieren waar auteursrecht op zit. Ik vind dit echt het toppunt van onzin. Mijn mening is dat dit geldkloppertjes zijn die in hun te dikke kantoor in Hoofddorp geld proberen te vangen.

Daarom...het is over en sluiten.

Groeten en bedankt voor alle bezoeken aan deze site!

US Top Ten Polyphonic Ringtones

01.  Coldplay - Viva La Vida Listen Order
02.  Katy Perry - I Kissed A Girl Listen Order
03.  Lil Wayne Ft. Static Major - Lollipop Listen Order
04.  Leona Lewis - Bleeding Love Listen Order
05.  Rihanna - Take A Bow Listen Order
06.  Natasha Bedingfield - Pocketful Of Sunshine Listen Order
07.  Jordin Sparks Ft. Chris Brown - No Air Listen Order
08.  Chris Brown - Forever Listen Order
09.  Usher Ft. Young Jeezy - Love In This Club Listen Order
10.  Metro Station - Shake It Listen Order