Wolter Kroes - Laat Me Zweven

Wolter Kroes - Laat Me Zweven


Download the above polyphonic ringtones for your Sprint PCS operated phones.


Lyric for Wolter Kroes - Laat Me Zweven

Ontroer me, ontvoer me,
Neem me mee, in jou gedicht,
Vervoer me, en beroer me,
Al jou pijlen op mij gericht,

Laat me zweven laat me beven
Speel met mij, het spel
Met jou wil ik m'n hart en lakens delen
Ongedreven en in eengeweven
In duel, genadeloos te plagen en te strelen

Betover, verover
Mijn lichaam, het staat in brand,
Verlang me en omvang me,
Neem me mee, toe grijp m'n hand,

Laat me zweven laat me beven
Speel met mij, het spel
Met jou wil ik m'n hart en lakens delen
Ongedreven en in eengeweven
In duel, genadeloos te plagen en te strelen

Zweef, met me mee,
Naar het land, van verlangen,
Want jij , hoort bij mij,
Ik hou jou, in mij hart gevangen,

Deze nacht,wordt een feest,
Wat mij bezat, ja heerlijk beest,
Maakt me gek en laat me beven,
Ik ben verliefd, ik ben verzot,
Oh alsjeblieft, m'n lieve god,
Je maakt me gek en laat me zweven,

Je maakt me gek en laat me zweven

US Top Ten Polyphonic Ringtones

01.  Coldplay - Viva La Vida Listen Order
02.  Katy Perry - I Kissed A Girl Listen Order
03.  Lil Wayne Ft. Static Major - Lollipop Listen Order
04.  Leona Lewis - Bleeding Love Listen Order
05.  Rihanna - Take A Bow Listen Order
06.  Natasha Bedingfield - Pocketful Of Sunshine Listen Order
07.  Jordin Sparks Ft. Chris Brown - No Air Listen Order
08.  Chris Brown - Forever Listen Order
09.  Usher Ft. Young Jeezy - Love In This Club Listen Order
10.  Metro Station - Shake It Listen Order